Normanring
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

Ache à goule !

2 participants

Aller en bas

Ache à goule ! Empty Ache à goule !

Message par cdbvs Lun 16 Juin - 19:46

Eul Normaund ch’est byin, les Normaunds ch’est la lose !


Je suis toujours en recherche de terres maraîchères pour monter mon exploitation agricole de cueillette de fraises et je me fais chier grave avec tous ces connards de Normands à fouore à tché ! Treule va ! Ch’est paé dreit cha !

J’ai fait une communication que j’ai agrafée daons eul pas, touot merqui daons le loceis. En déeus mois, j’ai eu treis persounes qui m’ont prêchi d’acount la machène à prêchi. Eun couenne pou’ mei déclamer qui fallait paé agrafer mes prospectus sus les barrières des positiouns, eune file byin jatile qui m’a déclamé qu’ol avait paé à terres pou’ mei et annié, eune counasse qui me tient la goule eune plombe pou’ mei déclamer qué à la fouore ! Treule alos, eune vrais coune… Evil or Very Mad 

Pou’ les faisaunches-valeis daons eul pas, ch’est touote eune histouère :
- Les gens qui déclament qui ount des croûtes à venre à eun prix fixe et qui eul chaunge coume cha por eul fun, à la drényire mineute, ryin qué pou’ faire tcher !
- Les gens qui déclament que le loceis existe paé et qui veulent ryin savei. Alos biaô qué no prêche daons le loceis, y vos prennent pou’ eun coſ, eun péqueu, eun demeuraé…
- Les gens qui venrent leus terres à 20 à 40000€ avâo hectare alos qué l’hectare daons eul pas couote à 5 à 12000€. Les gâs se touquent !  affraid 

Ch’est la fouore che pas daons fait !
Mais je veurs y avoir mon exploitation, alos ch’est paé ces coſs qui vont m’en empêcher !

Merchi byin d’avoir supporter mon énervement.  Wink 

A s’vei et à bitôt
Emmanuel
 :flag2: 

cdbvs

Messages : 62
Date d'inscription : 08/07/2013
Age : 48
Localisation : Rosny sous Bois

http://www.cdbvs-apple.fr

Revenir en haut Aller en bas

Ache à goule ! Empty Re: Ache à goule !

Message par LORD Lun 16 Juin - 21:32

Ch'est eune reide "belle" histouaithe l'amin. Bouon couraige por lé faisaunche-valeis qu'tu traches ilo.
LORD
LORD

Messages : 7005
Date d'inscription : 16/12/2007
Age : 60
Localisation : NORMANDIE en PEURCHE

http://mytrojanspace.musicblog.fr

Revenir en haut Aller en bas

Ache à goule ! Empty Re: Ache à goule !

Message par cdbvs Mar 17 Juin - 18:52

Warro Lord.


Merchi byin.

Ok, merchi itout pou' "Belle" qué jé savais paé d'excaès coument déclamer daons le loceis  Wink 
Mais ch'est paé biâofaire eune belle histouaithe, daons fait ch'est eun counséquent abllativo d'aria !
I m'est avis qué le faisaunche-valeis ou les croutes daons eul pas ch'est coume pou' le loceis, ch'est reide cavilleus fâote qué no marche daons eul bout pour bout à la rivyire !

Enfin !!!
Merchi pou' touot et à bitôt

Emmanuel
 :flag2: 

cdbvs

Messages : 62
Date d'inscription : 08/07/2013
Age : 48
Localisation : Rosny sous Bois

http://www.cdbvs-apple.fr

Revenir en haut Aller en bas

Ache à goule ! Empty Re: Ache à goule !

Message par Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum