Normanring
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
TCL C74 Series 55C743 – TV 55” 4K QLED 144 ...
Voir le deal
499 €

France3 Label Normandie

2 participants

Aller en bas

France3 Label Normandie Empty France3 Label Normandie

Message par LORD Mar 17 Mar - 15:34

Boujou.

Samedi prochain (21 Mars) à 11h France 3 diffusera l'enregistrement de la journée à Bricqbec.

23/2 - les caméras de France3 Label Normandie étaient à Bricbé ce dimanche 22 février 2009. Rémin Pézeri nous le raconte :

Veire ! Cha feut byin du câtu (tracas) ! Va t'en veî, dès oû matin à huit heures et demin no-z-était sus le pllaunchi des vaques et cha finint à eune heure le médi !
D'aveu eune équipe counséquente de Fraunce treis Normaundie :
- eune file (sen graund père est de Pris) qui te met eun miot de buure sus le musé et la goule pouor paé que no veige la pouquette que t'as souos l's uurs rapport que t'as mannyirement paé byin dormin...
-eune âote qu'est la greffyire, (ch'est tout pou les criyatures, à la télé ch'est dreit coume partout, ch'est l's houmes qui c'maundent !)
- Fraunck Delauney qu'est le syin qu'j'i-z-eu en mêle par magène.com et oû téléphoune , ch'est li qu'a byin vouleu que je prêche itou des Ammins du Dounjoun et des Téqueus et chouleus, il est régisseus mais le graund Manitou qui mène tout le mounde à la baguette (fâot qu'i yen ait eun pour paé que tout s'n âle à la valdrague) ch'est eun âote ; il a eune mannyire de bouète d'aveu des petites luquernes yoù qu'i veit les images des déeus cadreus, i les quemaunde, i dit silence ! moteus ! et yen a eun âote qui fait que de taper dauns ses déeus mans "clac !", alors, fâot faire cha qu'no t'a dit !
Byin seûr ya le gâs qui fait que de tenin la perque pou le soun et qui nous bâle les micros à tenin tout conte le mentoun (va'ten veî, no-z-avait mins la mitan dauns la bouète, fallit requémenchi rapport que le vent s'émôquit - j'tais dehors à toupinaer tout enfreiduraé dauns la cour du câté en prêchaunt d'aveu Jan-Lou Janeir, le gas qui pôse les questiouns pouor te faire endévaer eun miot !, et d'accaunt la halenne de vent i fallit mette les bounettes, paé sus la tête parai coume les bouones fèmes dauns le temps ! Mais des bounettes à gris et loung pouel d'exprès capuchies sus les deus micros ; et doun cha se serait veu à l'image - eun coup sauns bounette sus le micro et pis d'aveu tout en lâonaunt dauns l'allaée du câté !
Ch'est dreit eun petit exemplle que cha feut byin du chicâtu !

Cha ya qu'menchi à 9 heures qu'il ount fait le tou du bou (en buttaunt tcheu L'nei - Alan Lenoir, l'épicerie "parisianne, - cha vâot le jus de la veî, ch'est eune mannyire dé musée d'âotefeis d'aveu des récllames de 1900 qu'étaient à l'abanoun dauns sen grényi) ; il ount fait quiques images d'o les quenâles à Gérald qui jostaient oû kubb, pis les chouleus devaient courri coume des dératés quand ch'tait mei qui ratoupinait en prêchaunt d'aveu le Jan-Lou, no-z-a dit déeus mots de Bricbé, du câté, des Ammins du Dounjoun et de sen journa (j'avouns eu byin des coumplliments), de Magène, pourqui, et ch'est-i du patoués ? NENNIN CH'EST PAE DU PATOUES ! : ch'est eune laungue coume l'italien, le breton, le picard. Les cours oû collège, cha l'a byin éberluusi et intéressi ("mais on est pas aidés par l'Education nationale" que je li dis..."). Pis no-z-a prêchi de la choule, et nos quate téqueus couraient à s'en dépende la couoraée ! Les quoeurus nominés sount :
- le Joly Jean-Marc
- Jacques Blin
- Pascal Létchureul
- et Géra Duré !
Il avaient eune boutèle de bouon beire à lus disposition, cha récâoffe ! Et le Jan-Lou Janei a prins eune crosse itou...
A la terrasse, cha feut le tou de Louis Yonnet, eune mémouère de Bricbé (à luure dauns La Vouée du Dounjoun à v'nin).
Pis de Fabrice Ledous, qui hale voute portrait en déeus coups de quillies à pot (et qu'à eun vuus et nei taxi aungllais d'aveu qui qu'i se travêque dauns le trige de Bricbé).

Et pis pour noute vedette de Hâote et Basse Normaundie, cha feut tout eun tas de simagrées, rapport que noute Théo chauntit quate ou chin coups d'accaunt Jean-Louis à la guitare et Manuella à l'accordéioun : cha feut oû dessus dé tout !! Le gâs Jan-Lou a fait des croupettes n'en veus-tu n'en v'là (et itou pou le Dannié qu'a genci les meusiques, et le gâs Jan-Lou, il en counaît eun rayoun, ch'est mei qui vous le dis...)
Théo a prêchi après la caunchoun - vos verraez byin touot chenna dauns vos luquernes drôlues tcheu vous. Cha passera le 21 ou byin le 28 de mâr, j'en sais trop ryin. Brin possiblle d'announchi la seiraée oû Puus lé 13 de mâr d'aveu Théo et les meusicians irlaundaés...
Je vous counte paé le restaunt : aveu la file à Maurice Giot pou le musée "A la retrache du temps évâopilli" et la couoturyire Anne Mignot qui fait des chiques pou les mariaés et des capés qu'i yen a paé ieun qui s'entersemblle ; ol 'tait d'accaunt Marioun Duboués qui peinturlure des bas et des collaunts que no-z-en demeure la joe sous l'us !!
Ampraés touot chenna, Manuella et Jean-Louis s'en sount racachis à la Leuzerne de Hâot pouor mougi eune côtelette de lard sus le gri à la queminaée ! Et pis de la teurgoule de tcheu Suzanne, le bouolaungi, qu'i yen a paé de milleu...
Veyous no feut byin gâtaés pa Fraunce Treis et je les en remerciômes byin des coups.
Dé demême pour Pierrot, le gâs du Bar-resto Le Dounjoun (no-z-y beit du bouon beire pressioun et du bio à la boutèle, extra, je vous câose paé de sa goutte...) : il a veu sa boutique ratouornaée bout pour bout par touote ch'té couaée de bras cassaés !
Ah coume dé juste il 'taient huit, d'aveu lé syin qui vous met la lumyire dauns l's uus !
Touos des gens byin aimablles...
Il ‘taient ilo la vèle pouor pairaer les images du musée à Maurice et de la boutique d’Anne.
Pouor finin, il ount co byin de l’ouovrage à désemberlificotaer touot chenna ! Cha va duraer trente mineutes d'arportage (le sammedi à iounze heures chin).
Et pis Jeannine faisait de la photo, Alan et Jean-Cllaude fîtent el publlic dauns le café, héreus coume des cats dauns eun bingot !!
Oû r'veî ! Jusqu'à !

Rémin Pézeri

Meurchi bié a Magene....
LORD
LORD

Messages : 7005
Date d'inscription : 16/12/2007
Age : 60
Localisation : NORMANDIE en PEURCHE

http://mytrojanspace.musicblog.fr

Revenir en haut Aller en bas

France3 Label Normandie Empty Re: France3 Label Normandie

Message par Guillaume Jeu 26 Mar - 21:00

No peu vei la vidéo sus l'trige dé France3; ichin :

http://jt.france3.fr/regions/popup.php?id=e14d_label

Boujou
Guillaume
Guillaume

Messages : 1182
Date d'inscription : 12/04/2008
Age : 48
Localisation : Le Neubourg / Dieppe

http://pfnormandie.blogspot.com/

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum