Les drapiâos Normaunds
2 participants
Page 1 sur 1
Les drapiâos Normaunds
Pllen la goule !
Je coumprends pus ryin à ryin.
Le drapé des treis cats, ch'est le drapé dé l'autonomie Normaund ou dé la hâote Normaundie ?
Fâote qué les gens sus internet disent qui ch'est le drapé dé l'autonomie, âote qui ch'est le drapé dé la hâote Normaundie, âote qui ch'est le drapé Aungllo-Normaund, âote qui ch'est dé de même qui les âotes drapiâos Normaunds, etc.
Qui dit dreit alos ?
Mei, je sis daons le nei !
Merchi byin à vos.
Cdbvs
Je coumprends pus ryin à ryin.
Le drapé des treis cats, ch'est le drapé dé l'autonomie Normaund ou dé la hâote Normaundie ?
Fâote qué les gens sus internet disent qui ch'est le drapé dé l'autonomie, âote qui ch'est le drapé dé la hâote Normaundie, âote qui ch'est le drapé Aungllo-Normaund, âote qui ch'est dé de même qui les âotes drapiâos Normaunds, etc.
Qui dit dreit alos ?
Mei, je sis daons le nei !
Merchi byin à vos.
Cdbvs
Re: Les drapiâos Normaunds
Les treis cats sont eun drapé nourman ! Souvent utilisa tcheu les autonomistes veire !
Il n'y a paè de drapiâos de la rhâote
Il n'y a paè de drapiâos de la rhâote
Belkën- Messages : 520
Re: Les drapiâos Normaunds
Warro Belkën.
Veire, ch'tte enquésoune faôte qué si no merqui daons Fraunçais sus Google "Drapeau Haute Normandie", no veît les Treis Cats et si no merqui "Drapeau Basse Normandie", no veît les Déeus Cats. Et coume les gens déclament qui ci qui cha,... à la fène, no sait pu iyoù qu'no est !
Merchi pou'ch'tte cllerjon.
A s'vei.
Emmanuel
Veire, ch'tte enquésoune faôte qué si no merqui daons Fraunçais sus Google "Drapeau Haute Normandie", no veît les Treis Cats et si no merqui "Drapeau Basse Normandie", no veît les Déeus Cats. Et coume les gens déclament qui ci qui cha,... à la fène, no sait pu iyoù qu'no est !
Merchi pou'ch'tte cllerjon.
A s'vei.
Emmanuel
Page 1 sur 1